I den kommende periode kommer Økonomistyrelsens hjemmeside til at ændre en smule form. Du vil dog stadigvæk kunne finde det indhold, du har brug for.
Læs hvordan du stadig kan finde det rigtige indhold her
I Økonomistyrelsen er vi ca. 375 ansatte, der hver dag arbejder for at gøre det nemmere og mere enkelt for statslige og offentlige institutioner at løse deres kerneopgaver effektivt til gavn for borgerne.
Vi har ansvar for økonomistyring, Statens Indkøbsprogram og en række af statens it-systemer og fortæller jævnligt om Økonomistyrelsens arbejde, systemer og medarbejdere.
Følg Økonomistyrelsen på Linkedin her
Brugertilfredshedsundersøgelsen har til formål at gøre vores løsninger mere målrettet jeres behov. Vi håber derfor, I vil bruge tid på at besvare den. I modtager den mandag d.18. september.
Læs nyheden om årets brugertilfredshedsundersøgelse her
Økonomistyrelsen offentliggør i dag Charter for godt og grønt indkøb. Charteret indeholder en række fælles standarder for indkøb i staten, der skal understøtte professionelle og grønne statslige indkøb.
Læs nyheden om charteret for godt og grønt indkøb her
Overvejer du job i Økonomistyrelsen, kan du læse mere her om, hvad vi er for en arbejdsplads og møde nogle af vores medarbejdere.
Find vores jobside her
Økonomistyrelsen yder i samarbejde med Statens Administration digital support om økonomisystemer og HR- og lønsystemer.
Gå til support og service
Har din institution styringsudfordringer, eller ønsker I at sparre om, hvordan I kan optimere jeres styring?Så kontakt Økonomistyrelsens Kontor for Implementering af Resultat- og Økonomistyring.
Økonomistyrelsens kontor, Statens Indkøb, står til rådighed for besvarelse af spørgsmål vedrørende de fællesstatslige aftaler i Statens Indkøbsprogram.
Har du spørgsmål vedrørende regnskabsregler, bevillingsregler, betalingsformidling, nummerstruktur eller statens kontoplan m.m. kontakt
Hvis du som journalist gerne vil tale med os, eller hvis du har brug for pressemateriale, skal du henvende dig til:
3031 2983