Sign-up i Campus

Campus er statens fælles læringsløsning.
Hvis du er ansat i en privat virksomhed eller i en selvejende institution, som ikke er tilsluttet Campus, eller er du en privat person, skal du først oprettes som bruger inden du kan tilmelde dig kurserne.

Campus er en selvbetjeningsløsning, hvor du selv tilmelder dig kurserne, annullerer tilmeldinger, finder kursusbeviser og lignende.

Alle medarbejdere fra såvel staten, selvejesektoren som private virksomheder kan få adgang til Campus. Det forudsætter dog, at du er oprettet som bruger af Campus, uanset om du er intern eller ekstern.

Som bruger af Campus kan du logge på Campus før arrangementet for at se oplysninger om det, og efter arrangementet for blandt andet at  udskrive dit kursusbevis og følge din læringshistorik.

Opret dig gratis

Du kan gratis oprette en ekstern bruger og efterfølgende tilmelde dig den ønskede aktivitet via login-siden.

Gå til Campus og opret dig som bruger

Eksterne brugere har adgang til de åbne aktiviteter som Moderniseringsstyrelsen udbyder til alle, så som systemkurser, gå-hjem-møder m.m.

Gå til Campus og opret dig som bruger


Adgang til hele Campus kræver en separat tilslutningsaftale for jeres organisation med Moderniseringsstyrelsen.

Information om tilslutning kan fås ved at kontakte .