Brugeradministration

Her kan du finde vejledninger til administrationsdelen og huskesedler, som anvendes til at genopfriske emner i e-læringskurset.

Vejledninger til Administration i IndFak 

Beskrivelse af rettigheder og roller i IndFak (pdf)
Beskrivelse af roller og rettigheder i IndFak inkl. indkøb (pdf)
Brugermanual administration (pdf)
Sådan virker og opsættes stedfortræderfunktionen (pdf)
Ny fakturarapport-visning (pdf)
Vejledning til kontrol af brugere rettigheder og prokura (pdf)
Til systemadministratorer Vejledning til nulstilling af password på brugere (pdf)
Opsætning af prokura i IndFak hhv. faktura og ordre (pdf)

Huskesedler til administratorer

Huskesedler til administratorer er taget fra E-læringskurset. Huskesedler anvendes til at genopfriske de emner som kurset omhandler.

Huskeseddel_Brugeropsaetning (pdf)
Huskeseddel_Opret_autokontering (pdf)
Huskeseddel_Opret_autorouting (pdf)
Huskeseddel_Opret_ny_bruger (pdf)
Huskeseddel_Opret_organisationsstruktur (pdf)
Huskeseddel_Opret_stedfortræder (pdf)
Huskeseddel_Placering (pdf)
Huskeseddel_Opret_filtre (pdf)
Huskeseddel_Tildel_filtre (pdf)
Huskeseddel_Se_tildelte_filtre (pdf)
Huskeseddel_Anvend_rapporter (pdf)

Hjælp direkte i systemet

IndFak systemet er udformet med en hjælpemenu, som let kan aktiveres fra alle skærmbilleder i systemet. Hjælpemenuen aktiveres via det lille spørgsmålstegn ved siden af profil-ikonet.